Menyclose

Vil du reservere via telefon?

Ring oss nå!

Flybillett - Ofte stilte spørsmål

Skriv inn spørsmålet ditt i søkefeltet eller se på emnene i kategoriene.

search

Informasjon for de som reiser med fly for første gang

Kjøpe en flybillett Å kjøpe den mest passende billetten vil øke reisekvaliteten til det høyeste nivået. Etter å ha funnet den beste billetten du leter etter, kan du kjøpe den med SoTort, PayPal, Visa med 3D Security System, Middle Card, Mastercard og American Express-kort fra nettstedet vårt med de mest oppdaterte sikkerhetssertifikatene. Martigo bringer resultatene til deg på veldig kort tid ved å søke etter mer enn 540 flyselskaper samtidig. Etter det er det obligatorisk for noen flyselskaper å sjekke inn på nettet fra flyets nettsted 24 timer før flyturen med din bekreftelsesinformasjon mot billettbekreftelsen mottatt i e-posten din, mens du gjør det, hvis du gjør det, vil den totale tiden brukt på flyplassen bli redusert. Bagasjeforberedelse Under normale omstendigheter har du en kabin bagasjegodtgjørelse og en bagasjegodtgjørelse å gi til flyet. Når du kjøper billetter fra Martigo, kan du følge instruksjonene, legge til bagasje når som helst eller oppgradere flypakken og dra nytte av å betale ekstra for ting som gratis seteutvalg, catering i kabin. La ingen av dette skremme deg; Du kan ringe vårt 24/7 call center -team og be dem om å planlegge den mest praktiske turen for deg. Gå til flyplassen minst 3 timer i forveien for innsjekking. Hvis du kjøpte en billett med Martigo som flyselskapet, kan du finne området der flyselskapet behandler ved hjelp av skjermen på flyplassen, vanligvis er denne delen plassert på skjermene som flynummer og den tilsvarende delen (des 1881- desember 121 - for eksempel 123 desember) Dette indikerer at TK 1881-flyet ble sjekket mellom telleren 121-123. Oppmerksomhet her; Ikke alle flyselskaper gir denne tjenesten gratis. Du kan be om detaljert informasjon ved å ringe Martigo Call Center -teamet. For å gjøre en transaksjon ved innsjekkingsdisken, overlate passet eller identifikasjonsinformasjonen din til den fremmøtte. Siden billettene du kjøper fra Martigo blir overført elektronisk til flysystemene, trenger du ikke å skrive ut eller vise e-posten din. Etter at personen på vakt har behandlet bagasjegodtgjørelsen, vil du motta en pose -kode for å spore bagasjen elektronisk og et boardingpass for å gi deg sikkerhetskort til flyet. Etter innsjekking Etter innsjekking vil du ha kvitteringen til billett og bagasje som indikerer hvilken port du vil gå ombord på flyet fra, hvilket nummerert sete du vil sitte i flyet. Du bør også ha ID, førerkort eller pass klar. Vær oppmerksom på dørnummeret, gå til sikkerhetskontrollpunktet som fører til den tilsvarende døren. Her må du gå på nytt med vesken og kabinbagasjen, om noen, gjennom røntgenapparatet og vise flykortet ditt til tjenestemannen. Gatenummer På dette tidspunktet kan du sjekke portnummeret ditt på boardingpasset eller via din online innsjekkingsapplikasjon. Imidlertid kan dette port/portnummeret endres kontinuerlig, så sjekk portnummeret ditt ofte med flynummeret ditt på flyplassen. Følg alle advarslene fra kabinpersonalet, legg telefonen i flykodus og finn setetallet på boarding og sett deg ned. Jeg tok midtgangen, men det er kanskje ikke en situasjon der jeg sitter ved vinduet; For dette må det være tillatelse fra de andre seteeierne og kunnskapen om hyttebesetningen. Ankomststed Nå har du kommet til slutten av reisen etter å ha kjøpt den mest passende billetten med Martigo. Etter at flyene har lander, kan du hente telefonene dine. Hvis det er en internasjonal linje, kan du gå til Passport Control; Hvis du har en overføring, kan du gå til den andre porten / døren. Hvis det er din endelige destinasjon, kan du fortsette til bandene for å hente bagasjen. Og så? Hvis det ikke er noen som møter deg på destinasjonen din, kan du leie en bil eller kjøpe en overføring ved å ringe vårt call center -team, som er tilgjengelig 24/7.