Menyclose

Vil du reservere via telefon?

Ring oss nå!

Flybillett - Ofte stilte spørsmål

Skriv inn spørsmålet ditt i søkefeltet eller se på emnene i kategoriene.

search

Hvordan skiller en flytur seg i tider med Covid-19 pandemi?

Flyselskaper fortsetter å tilby tjenester ved å øke tiltakene under Covid-19-pandemien i vanskeligheter med vanskeligheter. Ved hjelp av avansert teknologi fornyes luften i flyet hvert tredje minutt med midler til flyventilasjonsfiltre som blir endret veldig ofte. I tillegg sikrer mange land helsen til alle som flyr ved å be om en negativ PCR -test ved inngangen og avkjørselen. Viktig påminnelse: Mange land krever at du fyller ut et skjema ved inngangen og avkjørselen. Du kan få nødvendig informasjon ved å ringe vårt Martigo Call Center -team, som leverer 24/7 tjeneste før du kjøper billetten din eller fra din Martigo Travel Advisor som vil ringe deg for å gi nødvendig informasjon etter at du har kjøpt billetten din trygt.