Menyclose

Vil du reservere via telefon?

Ring oss nå!

Flybillett - Ofte stilte spørsmål

Skriv inn spørsmålet ditt i søkefeltet eller se på emnene i kategoriene.

search

Hva gjør jeg hvis flyet mitt blir kansellert eller flytiden min blir endret?

Noen ganger kan flybedrifter måtte avbryte eller utsette flyene sine som et resultat av hendelser som utvikler seg utenfor deres kontroll. I dette tilfellet blir passasjerer informert i forkant av en viss tid. Som et resultat vil det relevante flyselskapet enten tilby deg en alternativ flytur eller endre billetten uten kostnad. Du kan nekte alternative flyreiser og få full refusjon av pengene dine. Imidlertid, hvis du har akseptert en alternativ flytur som tilbys deg, kan du ikke endre dette alternativet senere. Hvis du har kjøpt billettene til begge deler av flyvningene fra to forskjellige flyselskaper hver for seg, bør du være mer forsiktig. I dette tilfellet vil avbestillingen eller endringen gjelde for din første flytur og vil ikke påvirke den andre flyturen. Hvis du vil gjøre en endring av billetten din eller avbryte flyreisen, kan du ringe våre kundeservicerepresentanter for Martigo som er tilgjengelig 24/7.