Menyclose

Vil du reservere via telefon?

Ring oss nå!

Flybillett - Ofte stilte spørsmål

Skriv inn spørsmålet ditt i søkefeltet eller se på emnene i kategoriene.

search

Hva kan jeg gjøre i tilfelle skadet bagasje?

Hvis du merker at bagasjen din er blitt skadet, kan du ta et bilde av den umiddelbart og gå til nærmeste Lost and Found -teller på flyplassen der du er. Skadene vil bli dokumentert, og flyselskapet vil enten erstatte, reparere eller kompensere deg. Hvis du merker skaden etter at du har forlatt flyplassen, må du umiddelbart kontakte flyselskapet, og de vil utføre den samme prosedyren hos en partner av dem eller gjennom bilder som er sendt til dem av deg. Jeg har en tapt bagasje, og det ble fortalt meg at den ville bli sendt til adressen min I noen tilfeller kan flyselskaper ha problemer med å laste inn bagasje på flyet. I slike tilfeller kan du søke på den tapte og funnet delen. Etter å ha delt adresseinformasjonen din, vil bagasjen din komme til adressen du spesifiserte. I slike tilfeller vil flyselskapet prøve å løse problemet så snart som mulig. Du kan få støtte fra Martigo Call Center i alle prosedyrene som skal følges.